نامه ای به آقای کازرونی

بسم الله الرحمن الرحيم

برادر گرامی و سرور  عزیزم آقای منصور کازرونی: ضمن عرض سلام و آرزوی توفیق و سلامتی .

چشم اطاعت می کنم و خواسته جنابعالی را مبنی بر عصاره مطالب مهمی که لازم می دانم می نویسم گر چه طوری که شما خواسته ای در یک صفحه مشکل است اما سعی خواهم کرد رضایت خاطر دوست عزیز و گرامی ام را جلب کنم پس اجازه بده شماره وار عرض کنم .

منصور عزیز!

1-     هدف و مقصود آفرینش این جهان هستی فقط رسیدن انسان به سعادت و رستگاری دائم و ابدی است پس هر انسان بدون هیچ استثنایی نیازمند رستگاری و سعادت است که اگر با تلاش خودش آنرا بدست نیاورد قطعا محکوم به خسارت و زیان جبران ناپذیری خواهد گردید که هرگز و به هیچ قیمتی قابل جبران نیست.

2-     خداوند متعال برای تحقق رستگاری ابدی انسان پیامبران گرامی اش را مبعوث فرموده و با فرود آوردن کتابهای آسمانی اش از آنها خواسته است که برای انسانها الگوی عملی قرار گیرند و از ما انسانها خواسته که برای رسیدن به سعادت دائمی و ابدی از آنان اطاعت و پیروی نماییم .

3-     ایمان و باور قلبی و یقین قلبی و نظری و عملی به لفظ و معنا و محتوای «لا اله الا الله» و «محمد رسول الله» کلید سعادت و رستگاری همیشگی در دنیا و آخرت است.

مقتضای چنین عقیده این است که تنها «یک خدا» و «یک اله» را بپرستیم و پرستش و عبادت و کرنش و نذر و دعا و کمک خواستن ما فقط از یک الله متعال باشد چنانکه در سوره فاتحه به آموخته است که فقط او را بپرستیم و تنها از او کمک بخواهیم (ایاک نعبد و ایاک نستعین) یعنی رب و پروردگار و خالق و آفریدگار و اله و معبود و کار ساز و مشکل گشای ما فقط یک ذات است که الله یا خدا نام دارد وهیچ اسم و صفتی از اسماء و صفات گرامی او تعالی را برای هیچ احدی اعم از جاندار و بی جان و کوچک و بزرگ و فرشته و پیامبر و امام و ولی و غیره نسبت ندهیم و کسی را در آن شریک قرار ندهیم .

4-     خداوند متعال همه گناهان غیر از شرک را برای هر کسی که بخواهد می بخشد, شرک را هرگز بدون توبه نمی بخشد. شرک این است که از غیر خدا کمک خواسته شود, شفا خواسته شود, فرزند خواسته شود؛ غیر خدا  را در هنگام نیاز و حاجت و مشکل برای رفع آن مشکل فرا خوانده شود, مثل اینکه «یا علی» «یا مهدی» «یا فاطمه» «یاحسین» و غیره گفته شود.

«یا» یعنی : به دادم برس . «مدد» یعنی : کمکم کن. اما واقعیت این است که غیر از الله کسی به داد انسان نمی تواند برسد و نمی تواند کمکش کند. و هر گونه بدعت و کار خلاف شرع که از پیامبر گرامی یا صحابه عزیز یا اهل بیت پاک ایشان با سند درست ثابت نشده باشد سبب گمراهی و هلاکت و تباهی و خسران و  زیان دنیا و  آخرت است .

مثلا علاوه بر زیارت قبور که شامل دعای خیر و عرض سلام بر مردگان است، ساختن گنبد و بارگاه بر روی قبر, نماز خواندن در قبر ستان, کمک خواستن از مردگان و سایر بدعت ها خلاف قرآن و سنت و سیرت صحابه و اهل بیت پاک پیامبر گرامی – صلی الله علیه و آله وسلم – همه کارهای خلاف شریعت و قرآن و سنت است که چه بسا  ممکن است به شرک اکبر منجر گردد که بسیار خطرناک است.

5- اطاعت مطلق بعد از الله متعال فقط از رسول گرامی – صلی الله علیه و آله وسلم –  واجب است غیر از پیامبر گرامی – صلی الله علیه وسلم- اطاعت مطلق از هیچ مخلوق دیگری به شمول ابوبکر و عمر و عثمان و علی وسایر صحابه و امامان واجب نیست . و در قاعده «لا طاعة لمخلوق في معصية الخالق» (صحيح الجامع شماره  7520) داخل است . یعنی : اگر جایی امکان معصیت و نافرمانی خالق وجود داشته باشد اطاعت از هیچ مخلوقی جایز نیست .

6- دوستی و محبت «صحابه» و «اهل بیت» در چهار چوب شریعت باعث اجر و ثواب و پاداش مضاعف است و هر گونه عیب جویی و  نکته چینی و مخالفت با آنها از گناهان کبیره و سبب انحراف و گمراهی و خروج از جاده حق و صراط مستقیم خواهد گردید.

به تعبیر دیگر راه راست و صراط مستقیم همان اسلام خالص و اصیل و میانه است و هرگونه افراط و تفریطی در دین؛ انسان را به هلاکت و ضلالت و گمراهی و خسارت ابدی خواهد کشاند .

7-     پیامبر گرامی ما حضرت محمد – صلی الله علیه و آله وسلم – آخرین پیامبر الهی است بعد از ایشان هیچ پیامبر دیگری نخواهد آمد .

عقیده داشتن به امامت ائمه اثناعشر مناقض و منافی با قرآن و سنت و شریعت و سیرت صحابه و اهل بیت رسول الله – صلی الله علیه و آله و سلم – است .

امامت از قرآن و سنت دلیل ندارد, به تعبیر دقیقتر امامت شرک در رسالت است, امامت علاوه بر اینکه هیچ دلیل قرآنی و  حتی دلیل محکم غیر قرآنی هم ندارد؛ باعث گمراهی و تفرقه و اختلاف بین امت اسلامی است؛ برتری دادن امامت و امامان بر نبوت و پیامبران عقیده باطل و  شرک آلودی است که پیامدهای آن بسیار خطرناک است .

8-     عقیده عصمت نیز که مرتبط با امامت است ادعایی بی دلیل و نوعی رقابت کاذب با پیامبران الهی است و هر دو  مورد امامت و عصمت و لوازم آن طبق تعریف مدعیان کاذب تشیع توهین صریح  و آشکار به امامان اهل بیت و تهمت بی دلیل به ذات گرامی الله متعال و پیامبر گرامی اش صلی الله علیه و آله و سلم  است .

9-     عقیده به مهدی موعود یعنی شگفت انگیز ترین دروغ و خرافۀ تاریخ نیز از همین باب است عقیدۀ مهدویت علاوه بر اینکه حتی یک دلیل درست از قرآن و سنت و تاریخ برای اثبات آن وجود ندارد  و حتی تولد او هم ثابت نشده چنین عقیده و باور شگفت انگیزی با عقل سالم نیز در تناقض آشکار است .

10- عقیده امامت و عصمت و مهدی هر سه باعث غلو و افراط و زیاده روی درباره علمای اهل بیت گردیده است و حتی مهدی موعود که به تصریح خود کتب و روایات شیعه هرگز متولد نشده! (اصول کافی ص 505 دارالاضواء بیروت) و وجود خارجی ندارد متأسفانه سبب گردیده که او را از پیامبران الهی نیز برتر و بالاتر بدانند و حتی بگویند که پیامبران اولوالعزم الهی نیز منزلت رفیع خود را از او کسب کرده اند!!.

11-صیغه یا ازدواج موقت نوعی سوء استفاده جنسی از زن مسلمان شیعی و حیله و دزد راهی برای نشر فحشاء و اباحی گری در میان مسلمانان است که متأسفانه مانند سایر مذاهب باطنی مردم را به شهوت پرستی ترغیب می کند!! و به بهانه اینکه ازدواج شرعی است تمام مرزهای اخلاق و خطوط قرمز را دور می زند و زمینه شهوترانی و خیانت را برای تمام آحاد جامعه فراهم می کند.

صیغه حتی با هزار (1000) زن! در یک زمان!! و با زن شوهر دار!! و دختر چهار ساله!! و شش هفت ساله! و حتی برای مدت زمان یکبار ارضا شدن! و با مهر یک وعده غذا! (فروع کافی ج 5 )  و غیره اونقدر مسخره و ضد عقل و خلاف فطرت است که انسان خجالت می کشد آنرا به دین که هیچ حتی به جامعه انسانی منسوب بداند!! .

12- خمس یا کلید بانکها نیز حیله و کژ راهه دیگری است که راه سوء استفاده مادی از مردم ساده و بی سواد جامعه را فراهم می کند و با جعل روایات دروغینی که ساخته اند و مردم را در صورت عدم پرداخت خمس ولد الزنا و حرامزاده می خوانند!! فقط راه دزدی شرعی را برای خودشان فراهم کرده اند .

13-تقیه یکی دیگر از راههای میان بر زدن به بی بند و بار کردن جامعه است 90% دین وقتی دروغ باشد یعنی تا کسی 90 % در صد در تعاملات روزمره دینی خود دروغ نگوید مسلمان خوب و کامل نیست! پس صداقت و راستی که صفا و اخوت و محبت را در جامعه به ارمغان می آورد چگونه باید حفظ شود!؟.

14-یکی از عمده ترین دلایلی که امروز پاک ترین انسانها یعنی صحابه و اهل بیت – رضی الله عنهم- را با هم دشمن معرفی می کند همین عقیده داشتن به تقیه است که تمام آیات قرآن و هزاران حدیث صحیح در کتب شیعه و سنی دال بر فضائل صحابه و اهل بیت رضی الله عنهم را نادیده می گیرند و در عوض صدها و هزاران دروغ جعل می کنند تا نشان دهند که صحابه واهل بیت با هم دشمن بوده اند!!!.

15-علت اینکه امروز امت اسلامی با وجود این همه مشترکات نسبت به یکدیگر بدبین شده اند علاوه بر تقیه و جعل دروغ و کاشت تخم نفاق و تفرقه، عقیدۀ مزخرف «تولا و تبرا» با مفهوم رافضی آن است! که حتی در دعاهایی که باید برای طلب مغفرت و آمرزش گناهان انسان باشد به بهانه دعا و نیایش متأسفانه لعن و نفرین به خورد مردم مسلمان از همه جای خبر می دهند!! این علاوه بر صدها شرک و بدعت و خرافاتی است که در لابلای دعاها جا داده شده است مفاتیح الجنان و دعاهای جامعه کبیره و عاشورا فقط نمونه ای از کینه پروری است .

16-پیامبر گرامی – صلی الله علیه و آله وسلم – دختران ابوبکر صدیق و عمر فاروق را به عقد نکاح خودشان در آوردند (که طبق آیۀ قرآن؛ شرف مادر بودن برای همۀ مؤمنان را کسب نمودند) و دو دختر خود را به عثمان ذی النورین دادند و امام جعفرصادق نوه ابوبکر صدیق است مادر امام جعفر صادق ام فروه و همسر امام محمد باقر نوه ابوبکر صدیق است هم از جهت پدر و هم از جهت مادر!.

اما دشمنان وحدت امت اسلامی معلوم نیست با چه انگیزه و هدف و مقصودی – نعوذ بالله – این بزرگواران را که از پیامبر گرامی – صلی الله علیه وآله وسلم – و از خود الله متعال در قرآن کریم دهها و صدها مدال افتخار کسب نموده اند را کافر! و مرتد! و منافق! و ملعون! می خوانند ؛ و أم المومنین مادرمان عایشه صدیقه طاهره مطهره – رضی الله عنها – را که خداوند در چندین آیه در سوره نور در پاسخ به تهمت منافقان ستوده و پاکی ایشان را ورد زبان امت اسلامی قرار داده را – نعوذ بالله –  این مدعیان کاذب اهل بیت، بدکاره و دوزخی و دشمن پیامبر معرفی می کنند!!!.

17-و در پایان  یک نکته دیگر را اضافه کنم  که  علی ابن  ابی طالب با سایر خلفای راشدین ابوبکر صدیق و عمر فاروق و عثمان ذی النورین رضی الله عنهم اجمعین مانند یک خانواده بودند به دلایل بی شماری از جمله اینکه علی به پیشنهاد این بزرگواران از حضرت فاطمه خواستگاری کرد مهریه و خرج عروسی حضرت علی و فاطمه زهرا را حضرت عثمان پرداخت و علی سه تا از فرزندانش را به نامهای ابوبکر و عمر و عثمان نامید و دخترش ام کلثوم خواهر حسن و حسین را به عقد عمر فاروق در آورد آنگاه مسخره نیست که با استناد به روایات جعلی که دشمنان اسلام ساخته اند عمر فاروق را قاتل حضرت زهرا می دانند؟!!! و دهه فاطمیه برگزار می کنند؟!! این است مذهب اهل بیت؟!!  سخن کوتاه:

18-منصور عزیز گویا طولانی شد در پایان عرض من این است که شما و خانواده محترم اگر می خواهید سعادت دنیا و آخرت را به دست آورید به قرآن کریم روی بیاورید و سنت صحیح رسول گرامی -صلی الله علیه وسلم- را مطالعه نمایید قرآن را خداوند برا فهمیدن آسان کرده است کسانی که می گویند قرآن قابل فهم نیست تجارت دارند و می ترسند که اگر شما قرآن بخوانید تجارتشان کساد شود در این باره مطلبی نوشته بودم که غالبا در سایتها هست می توانید مرا جعه کنید «تنها کتابی که هر انسان باید آنرا بخواند»

شاد و پیروز باشید .

خانم و بچه ها را سلام برسانید .

التماس دعای خیر دارم .

ارادتمند شما عبدالله حیدری

نوشته شده در نامه ها. Leave a Comment »

بیان دیدگاه

  • مجموعه تالیفات استاد در یک فایل

    مجموعه تالیفات استاد

    مجموعه کتب ترجمه شده توسط استاد در یک فایل

    مجموعه ترجمه های استاد

    مجموعه مقالات استاد در یک فایل

    مجموعه مقالات استاد

    مجموعه تالیفات و ترجمه ها و مقالات استاد در یک فایل

    مجموعه تالیفات و ترجمه ها و مقالات