ابوجهل ایران باورش نمی شد! / قسمت دوم

الو! الو! سلام علیکم! الو فیضیه قم! صدای منو می شنوید؟! من رضا فاضلی هستم. بی زحمت میکرفون خارجی را وصل کنید! می خوام عمومي صحبت کنم! صحبت مهمی دارم از راه دور زنگ میزنم از عالم برزخ! آری چند روزیه که اینجا هستم! میکرفون مسجد اعظم را هم وصل کنید تا آیت الله ناصر مکارم شیرازی هم بشنوند!

خطاب من به همه کسانی است که سنگ تشیع به سینه می زنند و ادعای پیروی از اهل بیت پیامبرصلی الله علیه و آله و سلم را دارند آیت الله وحید خراسانی، آیت الله نوری همدانی، آیت الله محمد تقی بهجت، آیت الله شاهرودی، آیت الله سیستانی در نجف، دکتر حسینی قزوینی، دکتر صحافی، دکتر محمود سدی، حجت الاسلام هدایتی، حجت الاسلام مهدی دانشمند! حجت الاسلام رحیم پور ازغدی!(دكتر سابق)، و حرافان اجاره ای مانند تیجانی و عصام العماد و سایر خسارت دیدگان اين وادي سرگردان!

خدمت همه شما عرض می کنم که پس از سالها کفرگویی و دین ستیزی و قرآن ستیزی و اسلام ستیزی نافرجام اینک به آخر خط رسیدم و پایان بازی، لذا گوش کنید که چی میگم:

خلاصه حرف من این است که سبب بدبختی و بیچارگی من شماها شدید! آری شما هایی که لاف دینداری و نمایندگی خدا را می زدید! شماهایی که غیر از خود کسی را مسلمان نمی دانستید! شماهایی که با ادعاهای گزاف و دروغپردازی ها و فریبکاری ها مرا بدبخت و بیچاره کردید! اگر شما ها نبودید من هنرمند سینما به دین و خدا و پیغمبر و قرآن چه کار داشتم، اگر عابد و زاهدی نبودم که نبودم چه اشکالی داشت مسلمان که بودم، خدا را که قبول داشتم، دین را که قبول داشتم، اسلام را که قبول داشتم! اما خرافات و مزخرفات و موهومات ضد عقل و ضد دین شما بود که مرا به کفر گویی و دین ستیزی سوق داد!

وقتی می دیدم که شماها، مردم مظلوم و ستمدیده و ملت غافل و نا آگاه را عوض مسجد و عبادت و پرستش به بت کده های آرایش شده و گنبد و بارگاهای چراغان، و در و دیوارهاي مطلی، و عشرت کده های فریبنده، و صیغه خانه های دور و بر این بارگاهها سوق می دهید، وقتی مي دیدم شما عوض توحید و یکتا پرستی و خدا پرستی و دعا به بارگاه ملکوتی الله یگانه و یکتا، به شرک و خرافات و بدعت و توجه به غیر خدا سوق می دهید! وقتی دیدم شما ها عوض گریه و ناله به بارگاه الله ذوالجلال و آن خدای ارحم الراحمین، برای گریه های ساختگی و مصنوعی و حقه بازی و فریبکاری به نام دین و عبادت و تجمعات ریاکارانه سوق می دهید! وقتی دیدم که در محافل شما همه چیز گفته و شنیده می شود جز توحید و خدا پرستی و یکتا پرستی!

فهمیدم که شماها دیندار نیستید بلکه تاجران دین هستید که به نام دین و خدا و پیغمبر و اهل بیت علیهم السلام مردم را از راه خدا دور می کنید و فقط محافل خود را گرم می کنید! آری! ای آیات خدا و ای نمایندگان خدا! و ای مقدس مآبان ریاکار! من کافر نبودم و مسلمان بودم، من جاهل نبودم درس خوانده بودم، من دین ستیز نبودم و دین دوست بودم! شماها مرا به این روز رساندید، هرگز شما را نخواهم بخشید، مثل من ملیونها بدبخت و بیچاره در انتظار شما نشسته اند و رسیدن شما را لحظه شماری می کنند! من باخته ام قبول دارم و همه رفیقان من چه کساني كه اینجا هستند و چه آنهایی که هنوز در آن جهان شما دین ستیزی می کنند (اگر توجه نکنند و پشیمان نشوند) همه باخته ایم قبول داریم! اما محاکمه ما به تنهایی نخواهد بود! شماها مجرم اصلی هستید ما علیه شما اقامه دعوا می کنیم! از شما شکایت می کنیم اینجا مثل دستگاه قضاوت آقای شاهرودی نیست! اینجا عدالت الله حاکم است او احکم الحاکمین است (ألیس الله بأحکم الحاکمین)؟

آری اي مدعیان نمایندگی خدا و ای ریاکارانی که ادعای پیروی از پیامبر و اهل بیت علیهم السلام را دارید؟! شما که ادعای علم وعقل و دانش دارید این خرافات رسوا و برهنه را چگونه نمی فهمید که خرافات است؟! این مزخرفات و بدعتهاي ضد دین و ضد عقل را چگونه نمی فهمید؟! یا چون مصلحت و منفعت شما تقاضا نمی کند نمی خواهد بفهمید؟! این روشنفکران تاریک دل چگونه نمی فهمند؟! جناب دکتر! جناب پرفسور! جناب دانشمند! جناب استاد! جناب محقق و پژوهشگر! جناب دانشجو و طلبه! شما ها چرا نمی فهمید؟! عقل شما کجا رفته؟ دانش و بینش شما کجا رفته؟! شاید از من بپرسید که جناب رضا فاضلی! شما چرا نفهمیدی؟! که حالا از عالم برزخ برای ما موعظه می کنی؟! پاسخی ندارم! من هم به خودم می گم ای احمق عقل باخته! تو چرا نمی فهمیدی؟! حقایق به این روشنی را چرا نمی فهمیدی؟! من قبول دارم که نفهمیدم و باختم و فرصت از دستم رفت! اما شماها فرصت دارید؟ (گويا حاشیه رفتم بر می گردم به اصل موضوع داشتم) به این مقدس مآبان و مدعیان نمایندگی خدا مي گفتم که خرافه بی ریشه ای مانند امامت و سلسله پادشاهی دوازده امام را شما چگونه به دین پاک خدا چسپاندید؟! هیچ پادشاهی در جهان مانند این فکر باطل و اندیشه مزخرف شما بی پایه و بی ریشه نیست؟! حد اقل پادشاهی یک سیستم سیاسی است گرچه ظالمانه اما شناخته شده است و اینهمه خرافات بی پایه و ضد عقل یدک نمی کشد! و پس از منقرض شدن تمام می شود و ملت را به حال خودشان رها می کند.

اما پادشاهی شما قرنهاست که منقرض شده اما هنوز ول کن ملت نیستید عجب معمای مزخرفی! پادشاه دوازدهم شما هزار و صد وهفتاد سال پیش از انظار غائب شده بیش از هزار سال در غار سامراء بوده! و به تازگی از سامراء تونل زده و به جمکران رسیده! و از اونجا پاسخ ناله ها و نامه های شما را می دهد!! و گویا تصمیم دارد از همین راه تونل زدن در جاهای دیگری نیز شعبه باز کند؟! این خرافات و موهومات مرا کافر کرد! و به دین ستیزی وادار نمود! اگر اینها اسمش دین است که بازهم اگر زنده شوم و هزار سال عمر کنم دین ستیزی خواهم کرد! اما ضرری که من کردم جبران ناپذیر است و متأسفانه هرگز فرصت جبران به من داده نخواهد شد! چون خدا ستیزی کردم! و با اصل دین و قرآن و پیامبر سر ستیز برداشتم! به هر حال بازهم مقصر شماها هستید! من غیر از شما کسی را مقصر نمی دانم!

طي این سالها فریاد کشیدم كه شما ها دزد هستید حق داشتم بازهم اگر فرصت پیدا کنم فریاد خواهم کشید که شماها دزد هستید! بیست در صد مال ملت را به نام خمس و به نام نمایندگی خدا خوردن اگر دزدی نیست پس چیست؟! در کجای قرآن آمده که شما بیست درصد مال مردم را بگیرید و آنرا مال حلال خود بپندارید و با آن سرمایه گذاری و زراندوزی کنید! دروغ است این ادعاهای توزیع خمس! دروغ محض است پرونده دهها آیت الله شاهد است که این خمس به اصطلاح امام زمان کام آقازاده ها را شیرین می کند و اسباب عیش و عشرت آینده آنها را در جای امنی! فراهم می کند! پیغمبر صلی الله علیه وسلم کجا خمس گرفته؟! امام علی کجا خمس گرفته؟ سایر امامان کجا خمس گرفته اند؟! این کلید بانکها را شما اختراع کرده اید! احادیث و روایاتش را شما ساخته اید! دینی که برای حفاظت از جان و مال و ناموس مردم آمده کجا به شما اجازه می دهد که خمس بگیرید؟! زکاتی که صدها مرتبه در قرآن تکرار شده فقط 5/2 (دو ونيم) در صد است آنهم جای مصرفش را خود قرآن مشخص کرده است وقتی برای مصرف زکات كه يك چهلم در صد است! هشت گروه را معرفی کرده! آنگاه يك پنجم يعني بيست در صد مال مردم را چگونه به شما می سپارد که هر جور خواستید درش تصرف کنید؟!

شما که نمی خواهید بفهمید هیچ، پرسش از کسانی است که ادعای تحقیق و پژوهش دارند و گویا در پی حقیقت هستند؟ اگر راست میگند چرا تحقیق نمی کنند؟! و چرا مسائل به این روشنی را نمی فهمند؟! این مسائل مرا کافر کرد و به دین ستیزی نافرجام وادارم نمود.

صیغه را ببنید! خانه های عفاف را ببینید! آخر ای روشنفکران تاریک دل! اسلامی که از نزدیک شدن به زنا باز می دارد (و لا تقربوا الزنا) اسلامی که به زن و مرد دستور می دهد که چشمشان را پایین بگیرند (و قل للمؤمنین یغضوا من أبصارهم و قل للمؤمنات یغضضن من أبصارهن) اسلامی که زن را از باریک کردن صدایش منع می کند و از کوبیدن پایش بر زمین باز می دارد چگونه ممکن است که گرگ را چوپان کند؟! و به گرگان درنده اجازه دهد که هر جور خواستند با زن و دختر و ناموس مردم رفتار کنند؟! و البته در زیر عبای اسلام شما! اسلام ناب! اسلام محمدی! تشیع علوی! این است تشیع علوی و اسلام ناب؟!

حرف و حدیث هایی که شما در بحثها مطرح می کنید نشخوار است واقعیت چیست؟ هتلهای دور و بر امام رضا كه مراكز فحشاء تبديل شده را چگونه توجیه می کنيد؟! دلالهای صحن به اصطلاح حرم را چگونه پنهان می کنید؟ فاحشه هایی که در زیر چادر صیغه هر فسادی را به اسم دین انجام می دهند و خود را به زوار حرم! عرضه می کنند را چگونه توجیه می کنید؟!

خانه های عفاف! را با چه رویی عفاف می نامید؟! اینکه وزیر محترم می فرماید: صیغه را با جسارت باید ترویج کنیم! چه معنی دارد؟! اینکه حجت الاسلام رحیم پور ازغدی اين مدعی روشنفکری و دانش که تئوریسین حوزه و دانشگاه شماست و می گوید راه حل مشکل جنسي جامعه صیغه است را چگونه توجیه می کنید؟! رشد 27 در صدی صیغه در کشور (به گذارش روزنامه آفتاب) را چگونه توجیه می کنید؟ اگر همه اینها اسمش ترویج فحشا و زنای اسلامی نیست پس چیست؟!

این خرافات و مزخرفات و موهومات ضد عقل و ضد فطرت بشر بود که من هنرپیشه سینماگر را از هنرپیشگی به کفر گویی و دین ستیزی کشاند! آیا هنوز هم مایلید ادامه بدهید! ألم یأن للذین آمنوا أن تخشع قلوبهم لذکر الله و ما نزل من الحق؟! کافی نیست؟! نمی خواهید توبه کنید؟! نمی خواهید از فرصت باقی مانده عمر استفاده کنید؟ نمی خواهید قبل از فرارسیدن مرگ به خود رحم کنید؟! به این بندگان خدا رحم کنید؟! بالآخره در توبه باز است اما یک روزی بسته می شود همچنانکه به روی من بسته شد! باورم نمی شد اما دیگر فرصت نبود! هرچه خواهش و تمنا کردم گفته شد فرصت از دست رفت تو باختی! آری واقعا من باختم. و رسوا شدم برای همیشه! هیچ راه باز گشتی وجود ندارد! هیچ امکانی برای جبران وجود ندارد. اما شماها فرصت دارید با اینکه من بی صبرانه منتظر شماها هستم با این وجود حس انسان دوستي من به من آموخته كه بگم دوست دارم توبه کنید.

ادامه دارد

پاسخی بگذارید

  • مجموعه تالیفات استاد در یک فایل

    مجموعه تالیفات استاد

    مجموعه کتب ترجمه شده توسط استاد در یک فایل

    مجموعه ترجمه های استاد

    مجموعه مقالات استاد در یک فایل

    مجموعه مقالات استاد

    مجموعه تالیفات و ترجمه ها و مقالات استاد در یک فایل

    مجموعه تالیفات و ترجمه ها و مقالات

